Вход за регистрирани
Забравена парола?
Регистрация
Кошница: празна

Количката е празна

Авточасти за Fiat

Fiat

Авточасти за Fiat

Избери автомобил от списъка
Авточасти за FIAT 1000er-Serie
Авточасти за FIAT 124
Авточасти за FIAT 125
Авточасти за FIAT 126
Авточасти за FIAT 127
Авточасти за FIAT 128
Авточасти за FIAT 130
Авточасти за FIAT 131
Авточасти за FIAT 132
Авточасти за FIAT 135
Авточасти за FIAT 147
Авточасти за FIAT 1500
Авточасти за FIAT 1500-2300
Авточасти за FIAT 1900
Авточасти за FIAT 238-SERIE
Авточасти за FIAT 242-SERIE
Авточасти за FIAT 500
Авточасти за FIAT 500L
Авточасти за FIAT 600
Авточасти за FIAT 850
Авточасти за FIAT 900
Авточасти за FIAT ALBEA
Авточасти за FIAT ARGENTA
Авточасти за FIAT BARCHETTA
Авточасти за FIAT BRAVA
Авточасти за FIAT BRAVO
Авточасти за FIAT CAMPAGNOLA
Авточасти за FIAT CINQUECENTO
Авточасти за FIAT COUPE
Авточасти за FIAT CROMA
Авточасти за FIAT DINO
Авточасти за FIAT DOBLO
Авточасти за FIAT DUCATO
Авточасти за FIAT DUNA
Авточасти за FIAT ELBA
Авточасти за FIAT FIORINO
Авточасти за FIAT FREEMONT
Авточасти за FIAT IDEA
Авточасти за FIAT JAGST
Авточасти за FIAT LINEA
Авточасти за FIAT MAREA
Авточасти за FIAT MULTIPLA
Авточасти за FIAT PALIO
Авточасти за FIAT PANDA
Авточасти за FIAT PREMIO
Авточасти за FIAT PUNTO
Авточасти за FIAT QUBO
Авточасти за FIAT REGATA
Авточасти за FIAT RITMO
Авточасти за FIAT SCUDO
Авточасти за FIAT SEDICI
Авточасти за FIAT SEICENTO
Авточасти за FIAT STILO
Авточасти за FIAT STRADA
Авточасти за FIAT TALENTO
Авточасти за FIAT TEMPRA
Авточасти за FIAT TIPO
Авточасти за FIAT ULYSSE
Авточасти за FIAT UNO
Авточасти за FIAT X

Онлайн магазин за авточасти за FIAT

Ето и някой авточасти и консумативи за FIAT, които могат да бъдат предложени от Carauto.bg.

Двигателни масла - в нашият магазин може да намерите голяма гама от двигателни масла, двигателното масло е консуматив за автомобила, който трябва да се сменя на всеки 10 000км. при маслата с малък пробег и при 30 000км при маслата с удължен пробег.

Филтрите това са също консумативи за автомобила, които е препоръчително да бъдат заменяни при всяка смяна на двигателно масло. Различаваме няколко вида автомобилни филти, въздушен, маслен, горивен и филтър купе. Въздушният филтър пречиства въздушният поток към двигателя. Ако не се замени на време може да доведе до намаляване на мощността и до износване на двигателя, горивен филтър предназначен е за филтриране на горивото, маслен предназначен е за филтриране на маслото от стружки и филтър купе е предназначен за филтриране на постъпващият въздух в купето. Ролки и ремъци за FIAT също могат да бъдат предложени от нас. Различаваме два вида ремъци, ангренажен и пистов ремък. Ангренажният ремък е предназначен да завърти разпределителния вал при развъртане на коляновия, за да се синхронизира работата на двата вала. Препоръчително е замяната на ангренажният ремък да се извършва на всеки 50 000км за да не се повреди автомобилния двигател при скъсване на ремъка. Пистов ремък, този ремък завърта, някой спомагателни компоненти за двигателя, водна помпа, динамо, виско съединител, хидравлична помпа и компресор климатик и паразитни ролки.

Паразитни ролки и ремъчен обтегач. Паразитните ролки са предназначени за водене на ремъците, а ремъчния обтегач е предназначен за обтягане на ангренажния или пистовия ремък, препоръчва се на всяка смяна на ремъци да бъдат заменяни с нови. Амортисьори предназначението им е за подобряване на комфорта на водача при преминаване на неравности и за стабилизиране на автомобила при завиване. Препоръчва се тяхната смяна да става на всеки 50 000км. Пружини, тъй като амортисьорите са недостатъчни за подобряване на комфорта на движение е необходимо да бъдат използвани и пружините. Носач окачване, осъществяват връзката между купето и колелото, тяхното повреждане води до неприятни шумове при преминаване през неравности. Препоръчително е на всяка смяна на маслото да бъдат оглеждани за повреди и носачите. Кормилна рейка, за да може автомобила да бъде управляван е необходимо да има изправна кормилна рейка. Повреждането на рейката води до сериозни загуби на хидравлична течност и до невъзможност за управление на автомобила. Кормилни накрайници, различават се два вида вътрешен и външен кормилен накрайник. Вътрешният накрайник се монтира непосредствено, след рейката и е обхванат от голям гупен маншон, външният накрайник от едната страна е захванат за вътрешния накрайник а от другата страна за шенкела на колелото. Повреждането на външният накрайник води до чуване на неприятни шумове от ходовата част при преминаване през неравности и до почукване на волана. Съединител препоръчва се при износване на съединителя той да бъде заменян с нов комплект съединител, състоящ се от феродов диск, притискателен диск и лагер съединител. Експлатацията на съединителя е около 150 000км., след това е препоръчително той да бъде заменен в комплект. Каре колело, предназначено е за предаване на въртеливото движение от скоростната кутия към колелото посредством гъвкава връзка. Повреждането на карето би довело до неприятни звуци при завиване на автомобила и въртене на колелата. Накладки, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване.Различават се челюстни или дискови накладки. Спирачни дискове, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване . Всеки автомобил се отличават с различна дебелина дискове, под определена дебелина спирачния диск трябва да бъде заменен,за да не се допуска неговото повреждане. Датчик температура на охладителната течност, предназначен е да дава инфирмация на компютъра на двигателя за актуалната температура на охладителната течност. Ламбда сонда е електронен компонент предназначен за измерване на изгорелите газове и за определяне бедна или богата смес . Запалителна бобина, предназначена е за повдигане на напрежението от акумулатора от 12V на хиляди киловокта, за да има искра от свеща. Алтернатор предназначен е за зареждане на автомобилния акумулатор. Неговото повреждане би довело до изтощаване и повреждане на акумулатора.Датчик високо налягане на фреона, този датчик дава информация за налягането на феона, за да не се достига до преналягане и до повреждане на компресора или пробив в климатичния радиатор. Воден радиатор предназначението му е за охлаждане на охладителната течност на двигателя. Препоръчително е на всяка смяна на ремъци, този радиатор да бъде основно почистван за по-добро топлоотдаване.

CarAuto.BG работи с бисквитки. Използвайки този сайт, вие приемате нашите Общи Условия и Политика за Поверителност