Количката е празна
Електрическата горивна помпа е една от най-важните части в гориво-подаващата система на двигателя. Навлизането на мръсотия от резервоара в тръбите, които засмукват и подават горивото е най-често срещаната повреда при нея. В повечето случаи простата подмяна на дефектиралата горивна помпа с нова без основно почистване на резервоара е недостатъчна, тъй като след известно време ще бъде получена същата повреда. Също задължително правило е да се подменят предпазителите на помпата, когато се извършва нейната смяна, тъй като в противен случай новата част ще бъде поставена вече в една подложена на повишено напрежение система.
DPA | Използва се в 60 % от 2,3,4 и 6 цилиндрови двигатели при земеделски, индустриални и морски приложения и е най-разпространената роторна помпа в света |
DPS | Тази помпа създава налягане от 750 бара |
DP200 | Подобрена на DPA, но покрива първите стандарти за вредни емисии от началото на 80-те години. |
DP210/310 | За индустриални приложения и покрива стандартите TIER 3 и EURO 4 . |
DPC | Създадена от Lucas Diesel и се ползва за първично вграждана на много марки автомобили. |
DPCN | Подобна на DPC с приложение в автомобили на Renault, Fiat, Peugeot,Citroen и други - от първите с включено компютърно управление на процесите на впръскване. |
EPIC | Напълно електронно контролирани роторни помпи.Прилага се от много производители:Mercedes-Bentz, Ford, Renault, Peugeot,Fiat, Citroen. и покрива EURO 3 стандарта за вредни емисии. |
Правилният избор на помпата, която ще замени повредената също е много важен. Основно четири нива на налягане се използват в бензиновите помпи. Леките автомобили с карбуратор се захранват от помпи с много ниско налягане, които работят на около 20-40 kPa. Моноинжекционните системи работят с електрически помпи, в които горивото се подава с около 100-150 kPa. Системите, които са пълна инжекция, имат електрически горивни помпи, които работят на около 300-350 kPa. По-старите механични инжекционни системи изискват високо налягане към редовата помпа и е необходимо горивото да се подава с около 500-600 kPa. Обикновено дизеловите двигатели използват електрически помпи с ниско налягане, тъй като в тези системи помпата има задачата само да подаде горивото от резервара към гориво нагнетателната помпа.
Извършването на каква да е работа в горивоподаващата система на автомобила трябва да се осъществява само от квалифицирано лице, в съответствие с всички правила за безопасна работа и опазване на околната среда.
|
|
|
|
|
|
|
Електронните системи на впръскване изискват подмяната на дефектиралата помпа да се извърши с друга, еднаква с оригиналната: трябва да бъде същия тип помпа, електродвигател, размер и дизайн на работното колело. Много често на пазара за авточасти се предлагат горивни помпи, които съществено се различават от оригинално монтираните, което създава проблем. Дизайна и модела на всяка една от електрическите горивни помпи на Airtex отговаря напълно на оригинално вградените помпи.
Изберете марката на Вашия автомобил и ще се зареди списък със наличните артикули на TOP цена от CarAuto.BG
Горивна помпа