Вход за регистрирани
Забравена парола?
Регистрация
Кошница: празна

Количката е празна

Авточасти за Saab

Saab

Авточасти за Saab

Онлайн магазин за авточасти за SAAB

Ето и някой авточасти и консумативи за SAAB, които могат да бъдат предложени от Carauto.bg.

Двигателни масла - в нашият магазин може да намерите голяма гама от двигателни масла, двигателното масло е консуматив за автомобила, който трябва да се сменя на всеки 10 000км. при маслата с малък пробег и при 30 000км при маслата с удължен пробег.

Филтрите това са също консумативи за автомобила, които е препоръчително да бъдат заменяни при всяка смяна на двигателно масло. Различаваме няколко вида автомобилни филти, въздушен, маслен, горивен и филтър купе. Въздушният филтър пречиства въздушният поток към двигателя. Ако не се замени на време може да доведе до намаляване на мощността и до износване на двигателя, горивен филтър предназначен е за филтриране на горивото, маслен предназначен е за филтриране на маслото от стружки и филтър купе е предназначен за филтриране на постъпващият въздух в купето. Ролки и ремъци за SAAB също могат да бъдат предложени от нас. Различаваме два вида ремъци, ангренажен и пистов ремък. Ангренажният ремък е предназначен да завърти разпределителния вал при развъртане на коляновия, за да се синхронизира работата на двата вала. Препоръчително е замяната на ангренажният ремък да се извършва на всеки 50 000км за да не се повреди автомобилния двигател при скъсване на ремъка. Пистов ремък, този ремък завърта, някой спомагателни компоненти за двигателя, водна помпа, динамо, виско съединител, хидравлична помпа и компресор климатик и паразитни ролки.

Паразитни ролки и ремъчен обтегач. Паразитните ролки са предназначени за водене на ремъците, а ремъчния обтегач е предназначен за обтягане на ангренажния или пистовия ремък, препоръчва се на всяка смяна на ремъци да бъдат заменяни с нови. Амортисьори предназначението им е за подобряване на комфорта на водача при преминаване на неравности и за стабилизиране на автомобила при завиване. Препоръчва се тяхната смяна да става на всеки 50 000км. Пружини, тъй като амортисьорите са недостатъчни за подобряване на комфорта на движение е необходимо да бъдат използвани и пружините. Носач окачване, осъществяват връзката между купето и колелото, тяхното повреждане води до неприятни шумове при преминаване през неравности. Препоръчително е на всяка смяна на маслото да бъдат оглеждани за повреди и носачите. Кормилна рейка, за да може автомобила да бъде управляван е необходимо да има изправна кормилна рейка. Повреждането на рейката води до сериозни загуби на хидравлична течност и до невъзможност за управление на автомобила. Кормилни накрайници, различават се два вида вътрешен и външен кормилен накрайник. Вътрешният накрайник се монтира непосредствено, след рейката и е обхванат от голям гупен маншон, външният накрайник от едната страна е захванат за вътрешния накрайник а от другата страна за шенкела на колелото. Повреждането на външният накрайник води до чуване на неприятни шумове от ходовата част при преминаване през неравности и до почукване на волана. Съединител препоръчва се при износване на съединителя той да бъде заменян с нов комплект съединител, състоящ се от феродов диск, притискателен диск и лагер съединител. Експлатацията на съединителя е около 150 000км., след това е препоръчително той да бъде заменен в комплект. Каре колело, предназначено е за предаване на въртеливото движение от скоростната кутия към колелото посредством гъвкава връзка. Повреждането на карето би довело до неприятни звуци при завиване на автомобила и въртене на колелата. Накладки, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване.Различават се челюстни или дискови накладки. Спирачни дискове, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване . Всеки автомобил се отличават с различна дебелина дискове, под определена дебелина спирачния диск трябва да бъде заменен,за да не се допуска неговото повреждане. Датчик температура на охладителната течност, предназначен е да дава инфирмация на компютъра на двигателя за актуалната температура на охладителната течност. Ламбда сонда е електронен компонент предназначен за измерване на изгорелите газове и за определяне бедна или богата смес . Запалителна бобина, предназначена е за повдигане на напрежението от акумулатора от 12V на хиляди киловокта, за да има искра от свеща. Алтернатор предназначен е за зареждане на автомобилния акумулатор. Неговото повреждане би довело до изтощаване и повреждане на акумулатора.Датчик високо налягане на фреона, този датчик дава информация за налягането на феона, за да не се достига до преналягане и до повреждане на компресора или пробив в климатичния радиатор. Воден радиатор предназначението му е за охлаждане на охладителната течност на двигателя. Препоръчително е на всяка смяна на ремъци, този радиатор да бъде основно почистван за по-добро топлоотдаване.

CarAuto.BG работи с бисквитки. Използвайки този сайт, вие приемате нашите Общи Условия и Политика за Поверителност