Вход за регистрирани
Забравена парола?
Регистрация
Кошница: празна

Количката е празна

Авточасти за Citroen

Citroen

Авточасти за Citroen

Избери автомобил от списъка
Авточасти за CITROEN 2
Авточасти за CITROEN ACADIANE
Авточасти за CITROEN AMI
Авточасти за CITROEN AX
Авточасти за CITROEN BERLINGO
Авточасти за CITROEN BX
Авточасти за CITROEN C-CROSSER
Авточасти за CITROEN C-ELYSEE
Авточасти за CITROEN C-ZERO
Авточасти за CITROEN C1
Авточасти за CITROEN C15
Авточасти за CITROEN C2
Авточасти за CITROEN C25
Авточасти за CITROEN C3
Авточасти за CITROEN C35
Авточасти за CITROEN C4
Авточасти за CITROEN C5
Авточасти за CITROEN C6
Авточасти за CITROEN C8
Авточасти за CITROEN CX
Авточасти за CITROEN DS
Авточасти за CITROEN DS3
Авточасти за CITROEN DS4
Авточасти за CITROEN DS5
Авточасти за CITROEN DYANE
Авточасти за CITROEN EVASION
Авточасти за CITROEN GS
Авточасти за CITROEN HY
Авточасти за CITROEN ID
Авточасти за CITROEN JUMPER
Авточасти за CITROEN JUMPY
Авточасти за CITROEN LNA
Авточасти за CITROEN MEHARI
Авточасти за CITROEN NEMO
Авточасти за CITROEN SAXO
Авточасти за CITROEN SM
Авточасти за CITROEN TRACTION
Авточасти за CITROEN VISA
Авточасти за CITROEN XANTIA
Авточасти за CITROEN XM
Авточасти за CITROEN XSARA
Авточасти за CITROEN ZX

Онлайн магазин за авточасти за CITROEN

Ето и някой авточасти и консумативи за CITROEN, които могат да бъдат предложени от Carauto.bg.

Двигателни масла - в нашият магазин може да намерите голяма гама от двигателни масла, двигателното масло е консуматив за автомобила, който трябва да се сменя на всеки 10 000км. при маслата с малък пробег и при 30 000км при маслата с удължен пробег.

Филтрите това са също консумативи за автомобила, които е препоръчително да бъдат заменяни при всяка смяна на двигателно масло. Различаваме няколко вида автомобилни филти, въздушен, маслен, горивен и филтър купе. Въздушният филтър пречиства въздушният поток към двигателя. Ако не се замени на време може да доведе до намаляване на мощността и до износване на двигателя, горивен филтър предназначен е за филтриране на горивото, маслен предназначен е за филтриране на маслото от стружки и филтър купе е предназначен за филтриране на постъпващият въздух в купето. Ролки и ремъци за CITROEN също могат да бъдат предложени от нас. Различаваме два вида ремъци, ангренажен и пистов ремък. Ангренажният ремък е предназначен да завърти разпределителния вал при развъртане на коляновия, за да се синхронизира работата на двата вала. Препоръчително е замяната на ангренажният ремък да се извършва на всеки 50 000км за да не се повреди автомобилния двигател при скъсване на ремъка. Пистов ремък, този ремък завърта, някой спомагателни компоненти за двигателя, водна помпа, динамо, виско съединител, хидравлична помпа и компресор климатик и паразитни ролки.

Паразитни ролки и ремъчен обтегач. Паразитните ролки са предназначени за водене на ремъците, а ремъчния обтегач е предназначен за обтягане на ангренажния или пистовия ремък, препоръчва се на всяка смяна на ремъци да бъдат заменяни с нови. Амортисьори предназначението им е за подобряване на комфорта на водача при преминаване на неравности и за стабилизиране на автомобила при завиване. Препоръчва се тяхната смяна да става на всеки 50 000км. Пружини, тъй като амортисьорите са недостатъчни за подобряване на комфорта на движение е необходимо да бъдат използвани и пружините. Носач окачване, осъществяват връзката между купето и колелото, тяхното повреждане води до неприятни шумове при преминаване през неравности. Препоръчително е на всяка смяна на маслото да бъдат оглеждани за повреди и носачите. Кормилна рейка, за да може автомобила да бъде управляван е необходимо да има изправна кормилна рейка. Повреждането на рейката води до сериозни загуби на хидравлична течност и до невъзможност за управление на автомобила. Кормилни накрайници, различават се два вида вътрешен и външен кормилен накрайник. Вътрешният накрайник се монтира непосредствено, след рейката и е обхванат от голям гупен маншон, външният накрайник от едната страна е захванат за вътрешния накрайник а от другата страна за шенкела на колелото. Повреждането на външният накрайник води до чуване на неприятни шумове от ходовата част при преминаване през неравности и до почукване на волана. Съединител препоръчва се при износване на съединителя той да бъде заменян с нов комплект съединител, състоящ се от феродов диск, притискателен диск и лагер съединител. Експлатацията на съединителя е около 150 000км., след това е препоръчително той да бъде заменен в комплект. Каре колело, предназначено е за предаване на въртеливото движение от скоростната кутия към колелото посредством гъвкава връзка. Повреждането на карето би довело до неприятни звуци при завиване на автомобила и въртене на колелата. Накладки, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване.Различават се челюстни или дискови накладки. Спирачни дискове, препоръчва се да бъдат заменяни в комплект при износване . Всеки автомобил се отличават с различна дебелина дискове, под определена дебелина спирачния диск трябва да бъде заменен,за да не се допуска неговото повреждане. Датчик температура на охладителната течност, предназначен е да дава инфирмация на компютъра на двигателя за актуалната температура на охладителната течност. Ламбда сонда е електронен компонент предназначен за измерване на изгорелите газове и за определяне бедна или богата смес . Запалителна бобина, предназначена е за повдигане на напрежението от акумулатора от 12V на хиляди киловокта, за да има искра от свеща. Алтернатор предназначен е за зареждане на автомобилния акумулатор. Неговото повреждане би довело до изтощаване и повреждане на акумулатора.Датчик високо налягане на фреона, този датчик дава информация за налягането на феона, за да не се достига до преналягане и до повреждане на компресора или пробив в климатичния радиатор. Воден радиатор предназначението му е за охлаждане на охладителната течност на двигателя. Препоръчително е на всяка смяна на ремъци, този радиатор да бъде основно почистван за по-добро топлоотдаване.

CarAuto.BG работи с бисквитки. Използвайки този сайт, вие приемате нашите Общи Условия и Политика за Поверителност